Entreprenør/Forhandler: For registrering av reklamasjon for aluminiumsprodukter trykk her for utfylling av skjema. For at vi skal kunne behandle reklamasjonssaken på en god og effektiv måte er det viktig at vi får mest mulig korrekte og fullstendige opplysninger.
Privatkunder: Vi anbefaler at reklamasjonen meldes til den entreprenør, evt. forhandler som har solgt produktet. Dette for å sikre best mulig og korrekt innmelding. For at vi skal kunne behandle reklamasjonssaken på en god og effektiv måte er det eventuelt viktig at vi får mest mulig korrekte og fullstendige opplysninger.Trykk her for utfylling av reklamasjonsskjema.
Generelt om reklamasjoner: H-Produkters reklamasjonsbestemmelser tar utgangspunkt i NS-8409/Kjøpsloven og Forbrukerkjøpsloven . All reklamasjon skal framsettes skriftlig på H-Produkters reklamasjonsskjema på H-Produkters hjemmeside.
Vi gjør oppmerksom på at alle synlige skader eller mangler på produktet må meldes til oss før produktet tas i bruk, og senest 14 dager etter mottak. Kjøper har iht. NS 8409 varslingsplikt dersom produktet har synlige feil eller mangler.
Transportskader Det er kjøpers ansvar å kontrollere om varen har vært utsatt for transportskader. Transportskader må være anmerket i fraktbrev ved mottak (i fraktbrev eller på håndscanner) før reklamasjon kan behandles av oss. Før du sender inn reklamasjonsskjema vennligst sjekk følgende informasjon - klikk på lenken under:
Alle spørsmål avmerket med * må besvares.
Hvor ble produktet kjøpt: Navn entreprenør/byggmester/byggshop: *
Ordrenummer fra H-Produkter: *
Vindu/Dør nummer på vinduet/døren i ordrebekreftelse (f eks V1 eller D1):
Hvis du ikke har vindus- eller dørnummer. Hva er størrelsen på produktet (breddeXhøyde):
Leveringstidspunkt:
Adresse leveringssted, postnummer/sted:
Navn/kontaktperson: *
Tlf. kontaktperson: *
E-post kontaktperson:*
Navn person, utfyller av skjema, dersom dette avviker fra kontaktperson:
Telefonnr. utfyller av skjema, dersom dette avviker fra kontaktperson:
Kort og tydelig beskrivelse av feil/skader:*
Håndtering personopplysninger
For å kunne yte best mulig service og kunne bistå deg på en mest mulig effektiv måte, spør vi i vårt service-/reklamasjonsskjema etter personopplysninger som navn, e-post adresse, telefonnummer, adresse etc. Dette vil bli lagret i våre systemer. Har du spørsmål om dine personopplysninger, eller ønsker at noe skal slettes kan du sende du e-post til: persondata@hprodukter.no
Send Gå tilbake til tekst