Forhandlere:
For registrering av reklamasjon trykk her for utfylling av skjema. For at vi skal kunne behandle reklamasjonssaken på en god og effektiv måte er det viktig at vi får mest mulig korrekte og fullstendige opplysninger.
Privatkunder: Reklamasjonen meldes til den forhandler, evt. entreprenør som har solgt produktet. Dette for å sikre best mulig og korrekt innmelding.
Generelt om reklamasjoner:
H-fasaders reklamasjonsbestemmelser tar utgangspunkt i Forbrukerkjøpsloven og NS-8409/Kjøpsloven . All reklamasjon skal framsettes skriftlig på H-fasaders reklamasjonsskjema på H-fasaders hjemmeside, og innen de frister som fremgår i loven.
Vi gjør oppmerksom på at alle synlige skader eller mangler på produktet må meldes til oss før produktet tas i bruk, og senest 14 dager etter mottak. Kjøper har iht. NS 8409 varslingsplikt dersom produktet har synlige feil eller mangler.
Vi gjør for øvrig også oppmerksom på at hvis ikke reklamasjonen skyldes feil/mangler ved produktet, vil vårt eventuelle fremmøte bli fakturert. Reklamasjonsfristen blir beregnet fra fakturadato.
Transportskader
Det er kjøpers ansvar å kontrollere om varen har vært utsatt for transportskader. Transportskader må være anmerket ved mottak (i fraktbrev eller på håndscanner) før reklamasjon kan behandles av oss. Før du sender inn reklamasjonsskjema vennligst sjekk følgende informasjon - klikk på lenkene under:
Alle spørsmål avmerket med * må besvares.
Hvor ble produktet kjøpt: Navn byggshop/entreprenør/byggmester: *
Navn selger H-vinduet+* Velg selger
Lise Vadseth
Tove Nygård
Nield de Groot
Christine Bjørsvik
Bjarne Tollås
Ukjent
Ordrenummer fra H-fasader: *
Vindu/Dør nummer på vinduet/døren i ordrebekreftelse (f eks V1 eller D1):
Hvis du ikke har vindus- eller dørnummer. Hva er størrelsen på produktet (breddeXhøyde):
Leveringstidspunkt:
Adresse leveringssted, postnummer/sted:
Navn/kontaktperson: *
Tlf. kontaktperson: *
E-post kontaktperson:*
Navn sluttkunde:
Telefonnummer og adresse til sluttkunde:
Navn person, utfyller av skjema, dersom dette avviker fra kontaktperson/sluttkunde:
Telefonnr. utfyller av skjema, dersom dette avviker fra kontaktperson/sluttkunde:
Kort og tydelig beskrivelse av feil/skader:*
Håndtering personopplysninger
For å kunne yte best mulig service og kunne bistå deg på en mest mulig effektiv måte, spør vi i vårt service-/reklamasjonsskjema etter personopplysninger som navn, e-post adresse, telefonnummer, adresse etc. Dette vil bli lagret i våre systemer. Har du spørsmål om dine personopplysninger, eller ønsker at noe skal slettes kan du sende e-post til: persondata@hfasader.no
Send Gå tilbake til tekst